جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

جوجو طلا

نظرات (10)

حسنا سادات
26 آذر 90 11:40
وااااااای عزیزم چه پسر نازی خدا حفظش کنه برات سحرناز جون از طرف من ببوسش
مامان نخودی
26 آذر 90 12:45
ماشالا راستین جون چه پسر نازیه
په تیپی هم داره
هزار ماشالا دیگه داره بزرگ میشه
ایشالا دامادیت خاله جون


مرسی گلم
مامی مائده
28 آذر 90 20:28
باران ارديبهشت
29 آذر 90 1:40
سحرناز جون براي شيرت خيلي ناراحت شدم .اما بنظر من تا داري آنتيبيوتنيك ميخوري شيرت و بدوش و بريز دور تا خشك نشه بعد كه كامل خوب شدي دوباره بده به راستين جون . شير خشك هم خيلي بد نيست اما ميدونم كه مادر از اينكه نتونه شير بده خيلي زجر ميكشه پس دوستم تلاشت و بكن تا انشاالله همه چيز دوباره خوب بشه براي زخم هم اگه كرم مس رو امتحان نكردي امتحان كن براي من عالي بو 6 روزه خوب خوب شد من هم همين درد و تا 30 روز كشيدم
مامان مریمی
30 آذر 90 16:44
مبارکه.. ایشالا 40 سالگی
مامان آرنیکا
5 دی 90 13:12
ماشالا چه بزرگ شدی گل پسر مامان مهربونش حتماً به ما توی جشنواره نی نی وبلاگ رأی بدین خوشحال می شیم کد ما هست 190 همون کیک خوشگله
Romina
11 دی 90 23:24
che aghayiiiiiiiii che ghadi mashalah ishala axe domadid khale jon
سحرمامان آمیتیس
3 بهمن 90 18:53
سلام سحرنازجون ماشالله چه پسمله نازی داری یعنی دخمله منم تا10روز دیگه انقدی میشه؟من که خیلی سختمه بازشماراحت شدی گل پسرت داره بزرگ میشه عزیزم منم مشکل شمارو دارم همش آنتی بیوتیک میخورم هم شیرخودم رومیدم هم گاهی وقت ها شیرخشک.
مامان مریمی
10 بهمن 90 16:15
مبارکه چهل روزگی جوجوطلا
ثمين
13 بهمن 90 23:46
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد