جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

جوجو طلا

روزهای بچه داری

1390/8/23 11:18
نویسنده : سحرناز
872 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای بزرگ شدن راستین طی میشه و الان 23 روزه است و من به بودنش خیلی عادت می کنم.

بچه داری هم زیباست و هم سخت.

ولی آنچه بیش از همه چیز عذابم میده دردناکی نوک سینه هام است که از روز اول تا حالا زخم است و من همش درد میکشم .به عشق پسرم همه چیزو تحمل می کنم و از خدا کمک می خوام.

همه راهها و توصیه ها رو عمل کردم ولی سینه هام خوب نشده که نشده.

بعضی وقتا واقعا کم میارم و با همه وجود موقع شیر دادن اشک می ریزم. نمی دونم بالاخره موفق میشم به پسرم شیر خودم رو بدم یعنی روزی میرسه که من خوب بشم؟

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کمکم کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامی مائده
23 آبان 90 21:37
ایشالا که زودتر خوب بشی سحرناز جون
مامان مریمی
28 آبان 90 20:51
سحرناز جون شیر خودت رو بدوش بزار یخچال... سر شیر که درست شد بمال به زخمات.. خوب میشه ایشالا
حسنا سادات
2 آذر 90 19:20
سلام سحر جون تولد پسر گلت رو بهت تبریک میگم منم الان 54 روزه که زایمان کردم از روز اول سینه هام زخم شد بعد شقاق برداشت 4 باره دکتر رفتم فایده ای نداشت الان 2روزه دارم شیرامو میدوشم.واقعا دارم عذاب میکشم به زور شیر میدم. ان شاالله که خدا کمکمون میکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد