جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

جوجو طلا

70 روزه گی

1390/10/10 22:34
نویسنده : سحرناز
3,216 بازدید
اشتراک گذاری

70 روز از تولد پسرم می گذره و من کم کم به روزهای بچه داری عادت می کنم و از عهده کارهام برمیام و روز به روز به پسرم علاقمندتر و وابسته تر میشم.

هفته پیش واکسن دوماهگی رو هم زدیم که بچم واقعا اذیت شد و بی تابی کرد.

دیگه پسر من شیرخشک میخوره و خدارو شکر راضیم. الان داشتم نی نی سایت رو می خوندم و دیدم که خیلی از نی نی ها دچار یبوست شدند با اینکه شیرمادرشون رو میخورن و فهمیدم که یبوست ربطی به شیرخشک یا شیرمادر نداره با اینکه قبلا خیلی شنیده بودم که شیرخشک یبوست میاره و هزار تا مشکل دیگه.............

ولی شکر خدا پسر من روزی یکبار یا 2 بار شکمش کار میکنه و مشکلی نداره.بهرحال امیدوارم همه نی نی ها سالم باشن و هیچ مشکلی نداشته باشن.

روزگار خیلی سریع سپری میشه و پسرم بزرگ میشه.حالا که عکسهای قدیمش رو نگاه میکنم باورم نمیشه ماشالله اینقدر بزرگ شده

امیدورام قدر این روزها را بدونیم و از بزرگ شدن بچه لذت ببریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دینا
10 دی 90 23:44
سلام گلم. خدا این گل پسرتون رو بهتون ببخشه.وب جالبی دارین .با اجازتون لینکتون میکنم .به ما هم سر بزنید


لطف داری خانومی
سهیلا
11 دی 90 1:30
خدارو شکر که همه چیز خوبه سحرناز جونم


مرسی عزیزم
ریتا
11 دی 90 12:09
سلام خانومی. قدم نورسیده مبارک. ان شاء ا... قدمش براتون خیر و برکت باشه. منم 6 ماهمه و 3 ماه مونده تا قندعسلمو ببینم


ایشالله به سلامتی و مبارکی عزیزم
حسنا سادات
14 دی 90 18:57
اسم من ریحانس عزیزم
مامان دینا جون
26 دی 90 21:01
عزیزم دینای منم تقریبا هم سن جوجوی شماست.خوشحال میشم بهش سر بزنین و نظر بدین.
حسنا سادات
27 دی 90 19:30
سلام سحر نازجون.حوبی؟
کم پیدایی؟
راستین جونو از طرف من ببوس



قربونت بشم هستم
مامان بیتا
30 دی 90 17:44
نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان محل برگزاري : تهران – محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران – بزرگراه چمران - جنب بوستان گفتگو تاريخ برگزاري : 5الي 9 بهمن ماه سال 90 ساعت بازيد : 10 صبح الي 19 عصر ........................................................ منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ........................................................ جت رو..............هدیه خلاقیت
مامان امیرمهدی
5 بهمن 90 12:07
سلام. خوبین؟ پسر گلتون چطوره؟ امیرمهدی من چندوقت دیگه به دنیا میاد. برام دعا کنید ...لینکتون کردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد