جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

جوجو طلا

بد ویاری

1390/3/10 14:56
نویسنده : سحرناز
2,356 بازدید
اشتراک گذاری

وای امان از دست این ویار و تهوع و گلاب به روتون ........

دیگه واقعا امانم رو بریده دست بردار هم نیست .البته شکر خدا چند روزه که کمتر شده ولی هنوزم کمی از قرص تهوع رو می خورم وگرنه شب تا صبح خواب ندارم

از هفته 6 شروع شد که فقط حالت تهوع بود و کم کم تبدیل به گلاب به روتون شد اونم از شب تا صبح.در طول روز خوب بودم ولی از عصر شروع می شد واقعا اذیت شدم یه چیزی هوس می کردم می خوردم ولی در عرض چند دقیقه همه رو بالا می آوردمگریه

بعداز اینکه دکتر رفتم و براش شرایطم رو گفتم قرص دمیترون رو برام تجویز کرد که بازم خیلی خوب بود و این حالتهای وحشتناک تاحدی مهار شد. دکترم بهم گفت که همه علائم زنای بد ویار رو دارم

اما بیشتر از همه گوجه سبز خوردم و آب دوغ خیار

فکر کنم بچم آب دوغ خیاری بشهبغل

ولی با همه سختی هاش دوست داشتنی هم هست این حس مادری .مامانا می فهمن من چی می گمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آتین
9 خرداد 90 17:34
سلام عزیزدلم خوبی؟ نمیدونستم لینکم کردی گلم منم لینکت می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد