جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

جوجو طلا

آش

1390/3/10 14:39
نویسنده : سحرناز
755 بازدید
اشتراک گذاری

در سه ماهه اول انواع آش ها را میل کردم که به زحمت دیگران تهیه شده بود

آش ترش(میوه) :مامان خانوم خودم

آش سماق:مامان همسری

آش آبغوره: مامان خانوم خودم

آش رشته سرکانی:مامان همسری

آش رشته:مامان خانوم خودم

آش ترش(میوه):مادر بزرگ پدری

آش غوره(2بار): مامان همسری

آش دوغ: زن عمو کوچیکه

آش عماج: خاله همسری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آرتین خان
8 خرداد 90 14:02
سلام مامانی
خوش به حالت چه آش هایی تو رگ زدی
من آش دوغ میخوام
راستی این اولین باریه که به وبتون سر میزنم
ایشالا که نی نی نازمون به سلامتی به دنیا بیاد
کاش بیشتر درباره دوشنبه و تاجیکستان برامون مینوشتی
من دوست داشتم برم به نظرت می ارزه برم
اوضاع خرید در چه حاله؟
پیش ما هم بیا خوشحال میشم


باشه عزیزم حتما می نویسم
مامان امير محمد
10 خرداد 90 12:24
سلام ماماني تبريك مي گم به سلامتي زايمان كني چه آشاي خوشمزه ايي خوردي نوش جانت دهنم آب افتاد .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد