جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

جوجو طلا

حالم بهتره

1390/3/24 16:02
نویسنده : سحرناز
682 بازدید
اشتراک گذاری

من از چهارشنبه شب یعنی شب پنج شنبه دیگه قرص تهوع نخوردم و شکر خدا حالم هم خوب بود فقط جمعه صبح گلاب به روتون شدم که فکر کنم به خاطر گرسنگی زیاد بود.

ولی بقیه روزها دیگه خوب بودم .وای خدایا شکرت.حالت تهوع خیلی بد بود

امیدوارم خوب خوب شده باشه

پنج شنبه مثل سابق کلی زرنگ شدم و ناهار مورد علاقه همسری جان- خورشت کدو بادمجان - پزیدم.چقدر هم  خوشمزه بود کلی حال کرد و تشکر.

بعد از مدتها یه آشپزی با علاقه کردم.آخه اصلا حس و حال غذا پختن نداشتم.

عصری هم رفتیم یه کم خرید برای من کردیم

جمعه ظهر هم هوس کباب برگ کرده بودم و با همسری رفتیم یه کباب حسابی خوردیم.

آخی چقدر کباب سه نفری حال داد.......

عصری رفتیم خونه مامان و من خودم رو وزن کردم و خیلی تعجب کردم آخه 7 کیلو زیاد شده بودم وایییییییییییییییی خیلی بود ها .یعنی من اینقدر خوردم .امیدوارم وزن نی نی زیاد بشه و خودم خیلی چاق نشم .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فاطمه‌شهرزاد
24 خرداد 90 16:07
باسلام به مامان جان جوجوطلايي
انشاءالله كه هميشه خوب و خوش باشيد و به سلامتي دوران بارداري راطي نماييد. لطفاً براي من هم دعا كنيد چون دعاي خانمهاي باردار گيراتره مخصوصاً شب ولادت امام علي (ع).


آخی حتما عزیزم .امیدوارم به حق مولا علی به حاجات دلت برسی.شما هم مرا دعا کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد