جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

جوجو طلا

اسباب کشی

1390/6/31 19:28
نویسنده : سحرناز
1,557 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها مشغول اسباب کشی به خونه جدید هستیم و حسابی از پا در اومدیم

البته خونه اجاره ای، فعلا که نخریدیم ان شاء الله سال بعد خونه می خریم و اسباب کشی می کنیم

بارداری بهمراه اسباب کشی اونم در هفته های آخر خیلی خیلی سخته با وچود اینکه بیشتر کارها رو مامانم و همسرم کردند ولی خودم هم حسابی خسته شدم اینجا از جای قبلیم خیلی کوچکتره ولی خوشحالم از اینکه نزدیم مامانم هستم و این محله و محیط رو بیشتر از جای قبلی دوست دارم.

گل پسرم امیدوارم تو هم خسته نشی و کمک کنی تا کارها زودتر پیش بره و با همدیگه حسابی استراحت کنیم

خدایا به امید تو.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان رانيا
31 شهریور 90 19:47
ياد خودم افتادم كه وقتي 7 ماه داشتم اسباب كشي كرديم واي كه خيلي سخته خونه جديد مبارك ني ني جديد مبارك
مامان نی نی گولو
1 مهر 90 0:48
سلام خونه نو مبارک اما خودت رو خسته نکن مواظب خودت و نی نی گولوی نازت باش
مامی مائده
1 مهر 90 23:47
به سلامتی عزیزم. خسته نباشی. ایشالا سال دیگه تو خونه خودتون هستین
مروارید مامان آوا
3 مهر 90 10:38
مبارک باشه خونه جدید اتاق نی نی رو چیدی حتما عکس بذار
سحر
9 مهر 90 18:56
خسته نباشی میدونم که خیلی سخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد