جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

جوجو طلا

بازنشستگی

1390/5/22 0:20
نویسنده : سحرناز
606 بازدید
اشتراک گذاری

من از اول مرداد خودم رو بازنشست کردم و در خونه حالشو می برم

استراحت می کنم می خوابم غذا می پزم ورزش بارداری می کنم و خلاصه از اینجور حرفا

احساس می کنم اینجوری هم خودم راحتترم هم گل پسرم سرحالتر شده

بعضی روزا حسابی خوابم میاد و تا 11 صبح می خوابم البته صبحانه می خورم و بعدش دوباره می خوابم

برای همسری هم افطارها و سحری های خوشمزه می پزم

امسال حال و هوای ماه رمضون از سال های قبل متفاوت تره.من نمی تونم روزه بگیرم و همسری سحری ها تنهاست .

البته سعی می کنم توی این روزا قرآن بخونم و به امید خدا بعد رمضان یکبار ختم قرآن کزده باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامی مائده
23 مرداد 90 18:17
چه جالب سحرناز. منم از اواخر تیر دیگه نرفتم سرکار و تو خونه دارم حال میکنم
مروارید مامان آوا
26 مرداد 90 12:34
واااای خوش به حالتون دعا کنید مام که نمی تونیم استعفا بدیم تا آخر بتونیم دووم بیاریم ان شا ا... دعاهات هم تو این ماه قبول و مستجاب بشه واسه ما هم دعا کن عزیزم
مامان قندعسل
1 شهریور 90 0:22
به سلامتی ایشالله نی نی ناز به دنیا بیادبه ما هم سر بزنین تا با هم دوست شیممنتظریم
مامان آتین
4 شهریور 90 15:21
سلام عزیزم خوبی؟ جوجومون چطوره؟ پس داری لذتشو میبری امیدوارم همیشه خوش باشی بووووووس
مامان مریمی
11 شهریور 90 19:22
قبول باشه و عیدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد