جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

جوجو طلا

آخرین مسافرت نی نی

1390/5/4 11:38
نویسنده : سحرناز
715 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه من و نی نی و بابایی راهی سفر به سرکان شدیم و یکشنبه ظهر هم برگشتیم. تصمیم گرفتم آخرین مسافرت نی نی تو شکمم باشه و بقیه سفرها میمونه وقتی خودش به دنیا اومد

اونجا هم عروسی بود و هوای خنک. بد نبود هوا هم خنک و تمیز بود

آخی ولی هنوز خستگی راه از تنم بیرون نرفته و کمرم درد میکنه.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دانيال
28 تیر 90 13:26
سلام خاله جوني
سلام ماماني آينده
راستي وبلاگ قشنگي داريد
به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست
اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم
با احترام
دن دني


خواهش می کنم
سحر
29 تیر 90 10:38
سلام خانمی

شما که به ما سر نمیزنی
امیدوارم خوش گذشته باشه

لطفا در انتخاب اسم کمکم کن
مرسی


حتما عزیزم
مامان پریا
29 تیر 90 21:37
سلام خاله جون اسم من پریا است اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن تا فردا شب بیشتر وقت ندارم کد من 58 آدرس وبلاگم هم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com خوشحال می شم ببینمت
مروارید مامان آوا
6 مرداد 90 17:08
هنوز واسه پسری اسم انتخاب نکردید؟؟؟


نه هنوز..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد