جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

جوجو طلا

تکون های پسرم

1390/4/21 11:21
نویسنده : سحرناز
726 بازدید
اشتراک گذاری

2 روزی است که جوجو طلا، درست و حسابی مشت و لگد می زنه و من هی قربون صدقه اش میرم.

ماشالله هزار ماشالله زورش زیاد شده... الهی قربون دست و پاهای نازش برم

دیشب هم که تا خواستم بخوابم شروع کرد به ورجه وورجه منم دست باباش رو گذاشتم رو شکمم تا اونم احساسش کنه آخه هی می گفت چرا برای من تکون نمی خوره.

تا دست گرم عزیز دلم رو گذاشتم رو شکمم مرتب شروع به حرکتهای محکم کرد و برای باباش ابراز احساسات کرد.

بابایش هم که غرق خواب بود خواب از سرش پرید و کلی خوشحال شد و ذوق کرد هی ماشالله گفت

منم غرق شادی بودم و چنرین بار خدای مهربون را بابت این نعمت بزرگ و ارزشمند شکر کردم.

واقعا حرکتهای  نی نی لذت بخش است و همه ناراحتیهای آدم از یادش میره.

خدایا بابت اعطای نعمت زیبای مادر شدن شکرت

خدایا بابت نی نی سالم شکرت

خدایا بابت گذشت به خیر نزدیک به 6ماه از دوران بارداری شکرت

خدایا بابت نزدیک شدن به روزهای شروع زندگی 3 نفره شکرت

خدایا بابت فرزند دار شدن ما شکرت

خدایا بابت همه نعمتهایی که دادی و دعاهای من رو مستجاب می کنی شکرت

خدایا بابت همسری مهربون شکرت

خدایا بابت پسرم شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتین
21 تیر 90 14:40
سلام عزیزم خوبی؟
به به پس جوجو طلامون کاکل زری شد
تبریک میگم عزیزم ایشالا این ماهای باقی مونده رو هم به خوشی و سلامتی بگذرونین و نی نی نازتونو بغل کنین
مواظب خودتو نی نی باش
می بوسمتون


مرسی مامان آتین جون
مامان کوچولو
21 تیر 90 17:36
به به وروجک .... افرین دختر من که پدرم و در میاورد ...
مامان آتین
22 تیر 90 12:10
قربوووووووووونه همه نی نیای آبانی
سحر
27 تیر 90 10:27
ای جونم جوجوی قشنگ
فاطمه
27 مرداد 90 15:23
وای که چقد این بچه ها آدم ضایع میکنن!پسر منم تا باباییش میخواد حرکتاشو حس کنه میره رو silent
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد