جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

جوجو طلا

سفر شمال

1390/4/14 10:55
نویسنده : سحرناز
705 بازدید
اشتراک گذاری

روز 5 شنبه سفری به شمال داشتیم و یکشنبه شب رسیدیم.خیلی خوش گذشت و پسرم هم دریا و جنگل رو دید.

جنگل سی سنگان و آبشار آب پری هم رفتیم و هوای جنگل واقعا عالی بود 24 درجه.

موقع برگشت هم جاده چالوس خیلی خنک بود 21 درجه .من دیگه سردم شده بود

پسملی هم که گاهی کمربند بهش فشار می آورد یه ضربه هایی می زد که من جام تنگه تا من هواش رو بیشتر داشته باشم.

موقع برگشت راه طولانی شد و من واقعا خسته شده بودم ولی خیلی خوش گذشت و هوایی عوض کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
15 تیر 90 12:07
سلام مبارک باشه اگه بگم درکتون میکنم دروغ گفتم ولی کار خیلی قشنگیه که واسش مینویسید موفق باشید خوشحال میشم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد