جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

جوجو طلا

نوروز

1390/12/23 12:15
نویسنده : سحرناز
554 بازدید
اشتراک گذاری

فقط یک هفته به پایان سال 91 مونده و تو با پایان سال وارد 6 ماهگی می شوی

سال 90 رو دوست دارم چون تو در این سال به دنیا اومدی ، چون خدا هدیه زیبایی چون تو رو به من داد. نوروز سال گذشته تو خیلی کوچیک بودی شاید اندازه یک نخود .تو توی دل من بودی و روزهای سال جدید رو با هم سپری می کردیم تا تو شکل بگیری و یک انسان بشی. خاطره روزهای سال گذشته هیچ وقت فراموشم نمیشه. عید دینی هایی که می رفتیم کسانی که خونه ما می اومدن گردش هایی که رفتیم چون هیچ کدوم از فامیل ها از وجود تو با خبر نبودن.بجز مادر ها و پدر هامون.

یادمه لحظه تحویل سال اشک تو چشام جمع شده بود و به این فکر می کردم سال بعد تو هم در کنار سفره هفت سین هستی و دیگه ما 3 نفره می شینیم دور سفره زیبای هفت سین ، برات آرزوی سلامتی کردم و امسال این آرزو به وقوع پیوسته ........امسال تو با مایی در کنار ما در آغوش ما.

نمیدونم خدا رو با چه زبونی شکر کنم نمیدونم .

ایشالله سال 91 سال خیلی خیلی خوبی برای همه و برای خانواده سه نفره ما باشه و سال پر از شادی و موفقیت داشته باشیم.امیدوارم با هم هرسه لحظه های شادی رو داشته باشیم و تو خاطرمون ثبت کنیم این لحظه های زیبای با هم بودن رو .قدر روزها و لحظه های با هم بودنمون رو بدونیم و لذت ببریم.خوشبختی همین حالا و همین لحظه ها و همین با هم بودن هاست. همین روزهای تکرار نشدنی است.

گلم در کنارمون بمون.دوستت دارم یه عالم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سحر مامان ارشاک گوگولی
23 اسفند 90 12:27
سال نو پیشایش مبارک شاد باشی و سبز
مامان امیرمهدی
25 اسفند 90 14:20
سلام مامانی مهربون خوبی؟ انشالا سال جدید براتون پر از شادی و دلخوشی باشه به همراه کوچولوتون....با افتخار لینک شدید
نهیر
29 اسفند 90 0:15
سال نوی پسر گلم مبارک باشه انشاا... همیشه با هم باشین خوشبخت و سالم و پر محبت


مرسی عزیزدلم
مامی مائده
2 فروردین 91 18:01
عیدتون مبارککککککککک
مامان مریمی
7 فروردین 91 16:17
سال نو مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد