جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

جوجو طلا

راستین و خونه تکونی

1391/12/23 14:57
نویسنده : سحرناز
515 بازدید
اشتراک گذاری

امسال خونه تکونی عید چه صفایی داشت با آقا راستین. چه کارها که نکرد برام.خداییش خیلی پسرم اهل کار و کمک است دیگه غمی ندارم که !!!!!!!!

کشوهای آشچزخونه رو یه حالی بهشون داد:

تازه روشون هم وایستاد و خواست که توپش هم بی نصیب نباشه:

اینوسطا یه چیزی هم گیر آورد برای موهاش که جلوی چشمات رو نگیره و نریزه تو صورتش:

یه کمی هم به این ترتیب خستگی گرفت: برای چند ثانیه و دوباره شروع کرد

ویترین مامان رو تمیز کرد و یه کلاه حموم آورد و گذاشت سر مبارک:

حالا پا تو دمپایی مامان و الو بازی:

منو بگو که چقدر کار کردم فقط دوربین به دست دنبال پسرکم تا از کاراش عکس بگیرم. بعدشم برای قدرانی از زحماتش پارک رفتیم و یکم تاب بازی کرد:

تا ببینیم سال بعد چقدر عاقلتر شده و چکارهای دیگه ای می کنه.

هنوز آرایشگاه نبردمش باید زودتر ببرم و حسابی مرتب بشه برای عید. خودم هم خریدام تموم نشده. سفره هفت سین و تخم مرغ ها رو هم که هر سال خودم می درستم فعلا ایده ای براش ندارم.

وای این روزای آخر اسفند چقدر تند تند می گذره .وقت کم میاد.............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صفورا مامان آوا
23 اسفند 91 15:13
به به چه گل پسر کاری
خاله فدات شه اینقدر شیطونی
راستی چه تاب باحالی سوار شده کدوم پارکه؟؟؟


بوستان نهج البلاغه.آره تابش فوق العاده بود.
مامی مائده
23 اسفند 91 16:00
ای جونم چقدر هوای مامانشو داره بهش کمک میکنه اون تابه چه باحاله دلم خواست اره واقعا این روزای اخر خیلی تند داره میگذره منم کلی کار دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد