جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

جوجو طلا

روزهای پایانی سال 93

1393/12/29 13:57
نویسنده : سحرناز
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

بله سال 93 هم خیلی زود گذشت و امروز 29 اسفند 93 است. مثل همیشه اسفند ماه پرکار و البته زیبایی است .من که شور و حال قبل عید رو دوست دارم پر از شادی و نشاط و انرژی.

من چون تازه اسباب کشی کرده بودم امسال کار خیلی زیادی نداشتم و چهارشنبه آخر سال گفته بودم کارگر بیا تمیزی کلی خونه رو انجام بده و اونم براش کار پیش اومد و نیومدگریه

من مجبور شدم خودم تکم و تنها مشغول تمیز کاری شم که چون خونه هم بزرگه حسابی خسته و له شدم از اون سخت تر اینکه روزای آخر سال، همسری از این ویروسای جدید گرفته که تب و بدن درد و ..... ایناس و حسابی بی حال است 3 تا پنی سیلین زده ولی هنوز خوب نشدهغمگین

من هم مشغول تمیزکاری، مریض داری و خریدای باقیمانده عید هستم........

راستین هم تا روز آخر مهدش رو رفت و یه سبزه هم براش سبز کرده بودند و یه تخم مرغ هم رنگ کرده بود که آورد برای هفت سینمحبت

چهرشنبه سوری هم خونه مامانم رفتیم و راستین حسابی آتیش روشن کرد و از روش پرید.

28 اسفند در هایپرمارکت

آرایشگاه رفتن راستین برای عید

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد