جوجو طلاجوجو طلا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

جوجو طلا

37ماهگی

1393/9/4 23:10
نویسنده : سحرناز
966 بازدید
اشتراک گذاری

اواخر مهر ماه موقعیتی فراهم شد که به همدان و سرکان رفتیم. خوشبختانه هوا هم خوب بود:

و اما محرم امسال که آقا راستین دیگه بزرگ شده بود بهمراه باباش به دسته رفت و زنجیر و طبل می زد:

آواخر آبان ماه یه سفر 3 روزه رفتیم شمال و از هوای عالی وو تمیز استفاده کردیم:

راستین توی این ماه سرما خورد و یکهفته درگیر بودیم . استامینوفن و آنتی بیوتیک رو هم به مدت 5 روز مصرف کرد و خوشبختانه خوب شد .البته همچنان داستان دارو خوردنش وجود داره و مثل گذشته خیلی خیلی سخت دارو میخوره گریه

پسرکم روز به روز فهم و درکش بیشتر میشه و حرفای بامزه و بانمکی میزنه. طوری که واقعا از ثبتشون جا می مونم. تازگی ها خیلی هم خالی بندی میکنه و اطلاعات غلط میده که فکر کنم اقتضای سنشونه .چشمک

یه باز نمازم رو خوندم تموم شد بهم گفت : مامان نماز قضا بخون گفتم نماز قضا ندارم گفت مگه الان غذا نخوردیم پس نماز قضا بخون دیگه تعجب

یه بارهم داشتم کرم دورچشم میزدم بهم گفت : چرا به چشمت کرم میزنی ؟ گفتم: برای اینکه چروک نشه .گفت : خوب چروک بشه اتو می کنیمخندونک

یه بار دیگه کنارم دراز کشیده بود که بخوابه .نازش کردم و می گفتم : خدارو شکر که تو رو به من داده یه پسر مهربون، آقا ، با ادب .تا گفتم باادب گفت: من باادبم! اینهمه شلوغ کاری می کنم !!!!راضی

ولی بازم میگم روزی هزار بار میگم : خدایا شکررررررررررررررررت محبت. این لحظات زیبا رو ازمون نگیر.آمین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

کوثر
10 دی 93 17:49
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجو طلا می باشد